mandag den 8. februar 2016

1.36 Nyt projekt

Kære dagbog, Thomas er atter taget af sted, og huset syntes helt tomt nu. Det har været en fantastisk weekend, endelig har vi fået tilbragt noget tid sammen som familie. Men det var faktisk ikke det jeg ville fortælle. Inden Thomas tog på bogturne har hans udgiver været her til et par møder, hvor jeg altid har bikset en lille ting eller to sammen... Ved et af disse møder nævnte hun foreslog hun jeg skulle skrive kogebog. Så jeg har lavet en del research og fundet de bedste af mine retter og er ved at skrive dem ned! Opskrifterne i denne bog henvender sig til børnefamilier. Det er sunde fantasifulde retter som børnene med garanti vil elske og det bedste af det hele, det er retter der ikke tager mere end 30min at tilberede. Så det passer perfekt til en hektisk hverdag. Thomas' udgiver er gået videre med ideen til forlaget og de elsker konceptet, så det er jo dejligt, måske det bliver den første i en lang række? Godnat dagbog. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar