mandag den 25. januar 2016

1.34 Lang telefonsamtale

Kære dagbog, der næsten gået 3 måneder siden Thomas tog af sted, hvilket betyder at han kommer hjem på weekendbesøg i anledningen af hans fødselsdag. Hvor jeg dog bare glæder mig til at se ham igen, og Matthew kan slet ikke vente! Så vi brugte et par timer over telefonen for at planlægge det hele. Hvad Thomas ikke ved er at vi får gæster på hans fødselsdag, hvilket også giver alle de andre der har savnet ham, mulighed for at se ham. Jeg glæder mig til at se udtrykket i hans ansigt, når han træder ind af døren og alle vi kender er der... Der blev selvfølgelig også snakket om en masse andet, det er ugens højdepunkt for tiden. Hver fredag aften snakker vi i telefon sammen og deler ugens sjove og hårde øjeblikke, det er så dejligt at høre hans stemme, men samtidig er det så pinefuldt fordi jeg savner ham så meget... Heldigvis kan jeg den næste uges tid distrahere mig selv med alle fødselsdags forberedelserne! Godnat dagbog.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar