mandag den 19. oktober 2015

1.25 Ramt af sygdom

Kære dagbog, her de sidste par dage har jeg følt mig rigtig sløj og helt ufattelig træt! Jeg er faktisk faldet i søvn foran pejsen de sidste par dage af ren og skær udmattelse. Jeg har også rigtig svært ved at holde mad nede, først troede jeg at jeg måske var gravid, men så kom min menstruation... Jeg ved det ikke måske er det noget jeg har spist, men hvad jeg måtte vel blive syg på tidspunkt? Altid noget at det er efter brylluppet i stedet for op til. Så jeg har taget fri et par dage og vil forsøge at komme til hægterne... Thomas har været rigtig sød, og vartet mig op. Tog ham også i at kigge på mig med hans bekymrings ansigt når han troede jeg ikke kiggede... Han kan virkelig ikke lide at se mig syg, men det har nu nok også noget at gøre med at jeg stort set aldrig er syg! Nå jeg vil få noget søvn, det siges at være godt til at bekæmpe sygdom. Godnat dagbog.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar