tirsdag den 29. september 2015

1.22 Selvforkælelse inden den store dag

Kære dagbog, det har været en hektisk uge med at få plads på de sidste detaljer inden den store dag! Et øjeblik var det lige før det så ud som om Thomas ikke ville blive rask, men heldigvis er kommet sig og alt går som planlagt... Vi har lejet et lille sæt op til et romantisk sommer bryllup i den lokale park. Og efter en hyggelig dag sammen med Julie i den lokale spa er jeg nu også klar til i morgen... Vi startede med en tur i saunaen, vi fik snakket om alt mulig mærkeligt som vi nu engang plejer! Pludselig var der gået en hel time, men det går der nemt når vi først kommer til at sludre... Men under disse for hold blev det pludselig en meget hed samtale og ud af saunaen skulle vi altså.
 
Dernæst havde Julie planlagt en god omgang massage til os, hun har virkelig sørget for at jeg blev forkælet godt og grundigt! Jeg fik en omgang hot stone massage, og det var lige det jeg trængte til... Alt det her bryllupsplanlægning har nok været lidt mere stressende end jeg har ville indrømme. Men for at være ærlig har jeg også lagt et stort pres på mig selv, da jeg har gjort alt i min magt for at det skal blive mit absolut drømmebryllup. Det er en stor dag i en hver piges liv, en dag man har drømt om siden man var barn... Men under denne massage glemte jeg ligesom alt og nød bare øjeblikket... Jeg må være ærlig at sige at der var et tidspunkt eller to, hvor jeg næsten faldt i søvn... Et af de mere pinlige øjeblikke i mit liv! Men efter 45 minutters massage følte jeg mig frisk som en havørn!
 
Som prikken over i'et havde Julie også planlagt tid til manicure og pedicure. Inklusiv hånd og fod massage. Jeg føler mig som en prinsesse allerede og det er ikke en gang min bryllupsdag endnu! Jeg havde egentlig tænkt at vi skulle have lagt neglelak sammen i morgen når vi gjorde os klar. Men nu er der en ting mindre at tænke på og mere tid til alle de andre skønhedsritualer. Efter vores spa dag, kørte vi omkring og hentede mine ting til i morgen. Jeg kyssede Thomas farvel, traditionen tro skal vi sove hver for sig, og ser først hinanden i morgen til brylluppet. Godnat dagbog.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar