onsdag den 3. februar 2016

1.35 Surprise!

Kære dagbog, så blev det endelig weekenden, hvor min elskede Thomas kom hjem på weekend. Da jeg så ham i lufthavnen sprang jeg nærmest i armene på ham, så meget har jeg savnet ham. Jeg ønskede ham tillykke med fødselsdagen og vi tog af sted for at hente Matthew fra dagplejen. Thomas troede vi bare skulle hjem og hygge, så jeg skal lige love for han blev overrasket da alle vores venner og familie sprang frem og ønskede ham tillykke med dagen, da han åbnede døren. Thomas har fødselsdag om sommeren så vi havde gang i grillen og poolen fuld af mennesker, det var en utrolig hyggelig dag! Jeg havde bagt en lækker kage dekoreret som en burger for at den skulle passe ind i sommer temaet, og den blev da også spist rub og stub. Det er ved at være sent, alle gæsterne er taget hjem og Thomas putter lillemanden, mens jeg sidder her og skriver i dig. Nu er det tid til at tilbringe lidt kvalitetstid med hinanden i stearinlysenes skær... Godnat dagbog.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar