onsdag den 3. februar 2016

1.31 Øvelse gør mester

Kære dagbog, der er igen gået et par måneder siden jeg sidst skrev, men som jeg skrev sidst har tingene været en smule hektiske. Tiden flyver jo bare af sted! Jeg startede jo som sagt tidligt på arbejde for at få økonomien til at hænge sammen, så den smule fritid jeg har haft har jeg brugt på min familie. Det har egentlig været min mening at skrive i dig op til flere gange, men når jeg endelig har haft tid til at sidde og slappe af sidst på aftenen er jeg døset hen... Sidst jeg skrev have Matthew lige taget sine første skridt, men jeg skal love for at han efter et par mindre ture på numsen, nu har fået styr på bentøjet. Jeg synes ikke jeg laver andet end at løbe rundt efter ham! Hans sprog udvikler sig også fint, jeg tror det er alt det højtlæsning og historiefortælling Thomas gør med ham... Når man taler om solen, Thomas er nu også efter mange måneders hårdt arbejde blevet færdig med sin bog, og han har lige netop sendt den af sted til det forlag der skal udgive hans bog. Et kort øjeblik så det ud til at den deadline han havde fået var lige lovlig optimistisk, men efter en eftermiddag i parken med Matthew var inspirationen vendt tilbage. Hans forlag mener hans bog bliver et hit, så man må sige det er en drøm der går i opfyldelse for ham, men han har også arbejdet hårdt for at komme hertil... Godnat dagbog.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar