torsdag den 20. august 2015

1.17 Tid med familien


Kære dagbog, efter terrassen er blevet færdig var det blevet tid til at nyde den med venner og familie som jo var grunden til udbygningen. Selv har jeg jo ingen familie, men Thomas' familie er herlig og jeg føler mig rigtig godt tilpas i deres selskab. Thomas' mor Kristina har rigtigt taget mig under hendes vinger så at sige... Hun er en helt igennem skøn dame som altid har tid til en sludder for en sladder. Thomas' søster Ilse er en hård type, lidt svær at komme ind på livet af, men rigtig rar når man først lærer hende at kende. Hun er blevet en rigtig god veninde og vi kan snakke om alt.
 

Sidst vi besøgte Thomas' mor gav hun mig hendes families opskrift på kalkun, og sagde noget med at selvom opskriften var blevet tilpasset gennem årene, så skulle det måske være familiens kok der skulle gøre den helt guddommelig. Så jeg havde besluttet mig for at bruge opskriften her til aften, og kalkunen faldt da også i god jord. Efter middagen rykkede vi ud på terrassen og nød en drink og hinandens selskab. Godnat dagbog.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar