tirsdag den 28. juli 2015

1.14 Nyt kontor


Kære dagbog, som  du jo ved er Thomas og jeg flyttet sammen og eftersom han er forfatter har han brug for gode omgivelser at skrive i. Det skal ikke være nogen hemmelighed at mit kontor har været et stort, kedeligt rod... Jeg faktisk ikke rigtig gjort noget ved det siden jeg flyttede ind, bortset fra at købe et skrivebord. Så jeg besluttede at bruge den bonus jeg fik fra min forfremmelse på at gøre noget rart for Thomas. Han er i øjeblikket ude og fiske med nogle venner så, jeg tog ned og fik fat i noget tapet og fik købt nogle møbler. Da jeg kom hjem da gik projektet for alvor igang, jeg nåede lige at få tapetet op før møblerne blev leveret! Det tog lidt tid, men til sidst fik jeg alle møblerne placeret på den helt rigtige måde. Gardiner og pynte genstande blev placeret, men der så stadig lidt tomt ud ved skrivebordet. Så fik jeg den ide at hænge billeder op af os og vores venner. Det skabte den helt rigtige stemning.

Da Thomas kom hjem lavede jeg lækker mad med noget af alt den fisk han havde med tilbage. Vi spiste aftensmad som intet var hændt, da vi havde ryddet op fortalte jeg at jeg havde en overraskelse til ham... Jeg skal love for han blev glad, men samtidig ret overrasket. Han satte sig ved computeren for at få fornemmelsen af at sidde i rummet. Jeg satte mig over i læsekrogen og studerede nogle opskrifter, mens vi snakkede om løst og fast. Det gjorde mig så glad at vide at han nu havde et sted der var "hans", nu føles det lille hjem endnu mere som vores! Godnat dagbog.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar