mandag den 13. juli 2015

1.12 Veninde hygge

Kære dagbog, nu er der igen gået et lille stykke tid siden jeg har fået skrevet i dig, men det har været lidt hektisk på arbejdet, så har måtte tage nogle ekstra vagter! Nu er det så endelig ved at vende igen og jeg har en dejlig fridag, som jeg vil bruge i selskab med Julie. Hvis jeg skal være ærlig så har jeg ikke fået trænet så meget som jeg gerne ville i denne tid, så vi aftalte at tage ned i trænings centeret sammen. Jeg skal love for jeg fik trænet igennem, så meget mine muskler er helt ømme. Selvom det er ens bedste veninde der er fitness instruktør, er der ingen kære mor... Men det er nu også rart med private bokselektioner, eller gode råd og vejledning når det kommer til styrketræning, det er der ingen der ved mere om end Julie! En anden god fordel ved de private lektioner er at hun kender mig rigtig godt så hun ved lige hvad hun skal sige for at få mig til at give den en ekstra skalle samt, hvad der bestemt ikke virker... 
Efter en god træning besluttede vi os for at tage hjem til mig, lave en god salat, for at holde den sunde stil efter vores træning. Efter vi havde spist åbnede vi en god flaske vin, tændte musikken og jeg fik fortalt om Thomas og min tur til Granite Falls, og mine følelser for ham. Det er altid rart at kunne dele sine tanker og bekymringer med en god veninde før man tager store beslutninger, og Julie ja hun ved altid, hvad hun skal sige for at få mig på rette spor! Før vi vidste af det var klokken blevet mange og Julie besluttede sig for bare at sove her. Nu vil jeg lægge min ømme krop i seng, Godnat dagbog.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar