søndag den 17. maj 2015

1.08 Inspirerende date

Kære dagbog, der er gået et par dage og jeg lever stadig uden strøm. Selvom jeg prøver at holde hovedet højt, er det ved at være en smule træls... Jeg har fået høstet nogle gode ting fra køkkenhaven og er nu næsten ved at være klar til at tage ned til markedet og sælge mine afgrøder. Men der er lige et par dage til det åbner endnu. Siden middagsselskabet har jeg skrevet lidt frem og tilbage med Thomas, og han har faktisk inviteret mig på date. Sidst vi mødtes fandt vi ud af vi begge har en passion for kunst, så vi skal en tur på museet. Vores tur rundt på museet bød på smuk kunst og mange interessante samtaler om alt og intet. Artistiske diskussioner om kunstformer og kunstperioder. Kreative idéer blev udvekslet. Det var alt i alt en meget inspirerende date. Han formåede faktisk helt at få mig til at glemme alt om den trælse situation jeg står i der hjemme for et kort øjeblik.
Hjemme fra havde jeg læst lidt om museet, og det skulle have en hyggelig lille have med springvand og cafeborde. Så jeg spurgte Julie om jeg eventuelt måtte låne hendes køkken, til at bage en æbletærte i, hvis jeg nu lavede en til hende også. Det var helt i orden med hende, men hun er simpelthen altid så god af sig! Så jeg hentede nogle æbler fra haven og fik bagt to skønne æbletærter. Den ene tog jeg med til min date. Efter vi havde været museet rundt, gik vi ned i haven for at nyde tærten. Jeg må indrømme at haven var meget pænere end jeg havde troet, og den skabte den helt rigtige stemning omkring en date. Der er bare noget over ham, der får mig til at føle mig godt tilpas i hans selskab, ikke mange fyre har før fået mig til det. Jeg tror jeg er ved at falde godt og grundigt for denne charmerende fyr, men hvorfor ikke bare kaste sig ud i det og se hvor det fører hen...? Godnat dagbog.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar