fredag den 1. maj 2015

1.06 Middag med venner

Kære dagbog, jeg er nu kommet mig efter Julies og min bytur. Lige inden jeg gik i seng i går, kom jeg til at tænke på, at jeg egentlig ikke har fået sagt ordentlig tak til Julie, for at tage så godt i mod mig. Så jeg besluttede mig for at holde et middagsselskab, og lave et fantastisk måltid som tak. Jeg skrev en sms til Julie og spurgte om hun havde lyst til at kigge forbi. Det ville hun gerne, og hun ville oveni købet tage en ven med. Da jeg vågnede i morges havde jeg fået en sms fra min flirt, så jeg så mit snit til at invitere ham også. Først skulle jeg finde ud af, hvad der skulle på menuen, det blev til fisk og chips. Da det var blevet besluttet, var det tid til at nyde noget af mit hårde arbejde, friske grøntsager og urter fra køkkenhaven! Jeg er ikke den store fisker, men det er ikke ensbetydende med at jeg går ned på kvalitet. Så jeg gik ned til fiskemanden og fik lidt frisk fisk. Jeg var lige påbegyndt forberedelserne i  køkkenet da det ringede på døren.

Jeg inviterede alle indenfor og bød dem en lille velkomst drink.  Musikken spillede og snakken gik. Middagen blev serveret og utroligt nok blev der spist op. Der blev snakket og grinet til langt ud på natten. Men der var også plads til mere dybe og seriøse samtaler der bragte os alle tættere sammen. Det viste sig at Thomas og jeg, fyren jeg mødte i byen den anden aften, har  mere til fælles end først antaget. Vi er begge kreative individer, jeg har altid haft en forkærlighed for fotografering, Thomas er forfatter. Det har været en helt igennem herlig aften men nu er jeg også træt, Godnat dagbog.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar