onsdag den 29. april 2015

1.04 Vild bytur


Kære dagbog, efter en dejlig fridag med endnu en løbetur og lidt arbejde i køkkenhaven, var det endelig blevet tid til lidt selvforkælelse! Som sagt havde Julie og jeg jo aftalt at gå i byen sammen. Eftersom det var den første bytur i Willow Creek, var jeg nødt til at sikre mig at jeg ville gøre et godt førstehåndsindtryk. Så hele eftermiddagen stod på en lang række af skønhedsritualer. Først en ansigtsmaske og lidt afslapning foran fjernsynet, som faktisk var tiltrængt efter dagen hårde program... Dernæst i bad, lægge makeup, ordne mani/pedi og sætte håret. Alting gik som smurt indtil jeg skulle vælge tøj. Det var den helt klassiske jeg har ikke noget at tage (selvom der var massere at vælge i mellem) ellers også syntes jeg ikke lige det sad ordenligt. Til sidst fandt jeg dog noget jeg var tilfreds med, og resultatet var slet ikke ringe endda. Tilbage var der kun den største udfordring, at finde baren som jeg skulle møde Julie på. Det var først i går fandt tid til at udforske byen på min løbetur, men jeg fik langt fra set det hele.
Heldigvis lykkedes det mig at finde stedet uden de helt store problemer... Barens dæmpede og bløde belysning gjorde baren en smule dunkel, men dens antikke og romantiske indretning gjorde den hyggelig. Jeg spottede rimelig hurtigt Julie oppe i baren. Jeg satte mig ved siden af og vi fik et par drinks og fortsatte vores samtale fra i går. Vi tjekkede rummet ud, for at se om der skulle være noget godt. Ovre i sofaen ved fjernsynet sad en gruppe højrøstede mænd i færd med at se en sport, ikke just det vi ledte efter. Skidt pyt blev vi enige om, vi havde jo hinanden og en pigeaften i byen er jo heller ikke det værste! Vi besluttede os for at give den lidt gas og begav os over mod danse gulvet.
Der var helt forfærdeligt mange mennesker og selvom dansegulvet på grund af barens størrelse ikke var så stor lykkedes det os alligevel at blive væk fra hinanden. Men det var fredag aften og jeg var klar til at feste, jeg havde arbejdet hårdt hele ugen, nu var det endelig tid til at slå sig løs og bare have det sjovt. Og det var der jeg så ham, en vildt lækker fyr, og det var som om jeg også havde fanget hans øje, for før jeg vidste af det var vi holdt op med at danse og sneget os væk fra dansegulvet og udenfor baren. Både kys og numre blev udvekslet inden natten var omme... Efter denne nat er jeg nu grydeklar, Godnat dagbog.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar